Infolinia 52 352 15 45

W dniu 01.08.2012 przybyło w Niemczech 1.135 km dròg, na ktòrych obowiązuje małt dla ciężarówek.

W dniu 01.08.2012 przybyło w Niemczech 1.135 km dròg, na ktòych obowiązuje małt dla ciężaròwek. Od 01.08.2012 obowiązuje na niektòrych drogach krajowych nowa opłata małt dla ciężaròwek. Minister Transportu planuje zainwestowanie tych dodatkowych pieniędzy w budowę i naprawę dròg. Związki jednak krytykują dodatkowe koszty obciążające spedycje!W ten sposòb wzmocnimy finansową sytację i ilość inwestycji na naszych drogach” mòwi Minister Transportu Peter Ramsauer, ktòry wprowadził właśnie małt na 84 odcinkach dròg krajowych, z minimum czteroma pasami ruchu. Opłata ta jest obowiązkowa dla ciężaròwekpowyżej 12 ton masy całkowitej. Wysokość małtu jest identyczna jak w przypadku opłat za przejazd na autostradach i w sumie ma powiększyć budżet transportu o 100 Mln. Euro rocznie. Przy wyborze dròg podlegających opłacie małt, kierowano się viagra and weed następującymi kryteriami: minimalna długość odcinka podlegającego opłacie musi wynosić 4 km, droga krajowa musi być połączona z autostradą i nie może przebiegać przez żadną miejscowość. Nowe, płatne odcinki przekazuje Toll Collect przez satelitę prosto na urządzenia pokładowe ciężaròwek.

Dalszym krokiem jest wgranie płatnych dròg w internetowe mapy służące do aktualizacji nawigacji i w 3,5 tys. punktach poboru opłat za małt. Najpopularniejszym sposobem pobierania opłat jest, tak jak przy opłatach za autostrady, droga satelitarna. Listę z płatnymi odcinkami dròg krajowach i mapę do niej można zobaczyć na stronie internetowej www.bmvbs.de. Z punktu widzenia Niemieckiego Związku Spedycji i Logistyki, kolejne opłaty za drogi stanowią dodatkowe finasowe obciążenie dla spedycji, w tych trudnych dla trasnportu czasach. Prezydent generic cialis online Niemieckiego Związku Spedycji i Logistyki Mathias Krager, mòwi o konsekwencjach tych dodatkoych kosztòw. Mianowicie każdy z czynnikòw, jak wzrost cen paliwa, wzrost wynagrodzeń kierowcòw czy rozszerzenie opłat małt dla ciężaròwek, wpłynie na końcową cenę transportu, ktòrą ostatecznie płaci zleceniodawca. Dla innych natomiast, obecne opłaty za drogi nie są jeszcze wystarczająco rozpowszechnione. canada pharmacy online Leif Mille, Kierownik Krajowego Związku viagra dosage instructions Ochrony Środowiska (NaBu) twierdzi, że opłaty małt dla ciężaròwek powinno się rozszerzyć na całą sieć dròg w państwie.